I.F.TM-fest

Tjo!
I helgen hade jag en I.F.TM-fest. Det står för Inflyttnings-, födelsedags-, tjejmiddag fest. Jag och mina syskon har ganska nyligen (vecka 8 i år) flyttat in i ett nytt hus tillsammans med vår far, hans nya fru och hennes två barn. Eftersom jag inte hade haft någon 16 års fest fick det slängas in oxå och en utlovad tjejmiddag, som inte blev så tjejmiddag eftersom en kompis killkompis "våldgästade" oss. Julia och mina 4 bästa kompisar (Julia du är min bästis!) var på middagen, men Julia kom lite tidigare och hjälpte mig med muffinsfrostingen till desserten. Sedan hjälptes vi alla till med att laga middagen; TACOS!! Och om det skulle hända någon så skulle det ju hända mig: Jag hade sån tur(?) att jag "råkade" hyvla av mig en bit av min tumme när jag skulle hyvla av kanten av en ost. Det blev inte mycket men tillräckligt för att det skulle börja pulsera galet mycket i tummen och jag blev lite svimmfärdig och lite blek i ansiktet. Men det gick över och min pappa plåstrade om mig. Efter middagen tog vi drickat med oss upp och kollade på Norbit. En GALEN film där Eddie Murphy spelar tre roller...! Efter filmen var det paket-uppackning. Av Julia fick jag muffinsformar med prickar, och jordgubbar på. Jag fick även ett jättefint halsband med ett vingklätt hjärta! Till det fick jag jätte gulliga små silikon-muffinsformar i olika färger.

som jag fick av Julia <3

Jag blev jätte glad för detta och gjorde en cupcake till henne i födelsedagspresent med en liten stjärn muffins på den stora cupcaken! Den blev jättesöt! Allt i choklad så klart! Bild kommer!

Helgen som kommer nu ska vi åka in till lilla London, Göteborg och kolla alla cupcake-butiker :) Yeeah! <3 Längtar!

Kramis

/ M u f f i n s m o n s t r e t


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0