23 februari 2012

Resultatet av whoopie semlan tog tyvärr ett par dagar extra... Pga sjukdom mm så har jag inte orkat att gå in och uppdatera. Men här kommer den...!
Färdigställd

Vill oxå passa på att Gratulera Kronprinsessan Victoria och Prins Daniel till deras nyfödda prinsessa. Jag sa flera månader att det skulle bli en tjej och jag fick tillslut rätt. Vilken skvaller tidning var det som sa att hon skulle få en pojke? Hänt Extra? Se&Hör? I vilket fall som helst så hade dom iaf FEL..!! Dom hade en 50/50 chans och dom blew it! haha.. :) Jag hoppas personligen att hon får Alice som ett av sina femton namn iaf... :D Det är jätte sött och passar i tiden... Min mamma tycker att hon ska heta Beata. Med det namnet får vi en bitch som blivande drottning isf. Det hoppas vi inte på... :D

Har fortfarande kvar den här hemska förkyldningen som inte vill släppa. I helgen ska vi till mor och syster. Hoppas att jag blir bättre tills dess.

Kramis / Lina

PS. Bjuder på en gammal bild som jag tog för 3 år sen.. :)

Fjortis, jag vet... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0