Tjugosjätte januari tjugohundratolv

Idag i bageriet skulle vi färdigställa våra smörgåstårtor. Jag blev nöjd med min, men jag glömde ta kort på den.... :(
För att kompensera tänkte jag lägga upp en parodi-bild på min bakelse som jag ska redovisa nästa vecka :)
När vi var klara med smörgåstårtorna skulle vi göra våran bakelse... :D Min bottnen blev mjuk och kanterna blev hårda så när jag skulle färdigställa den så sprack kanterna och den blev inte rund som jag ville att den skulle bli. Och det var lite för mycket fyllning så smaken på bottnen kändes inte.. :( Men man lär av sina misstag och hoppas att det blir PERFEKT nästa vecka! :D


SNÄLLA, RESPEKTERA UPPHOVSRÄTTEN OCH KOPIERA INTE BILDEN UTAN ATT FRÅGA!!!

Kramis :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0